Home » Retourneren

Retourneren

 

Is het product dat je hebt besteld hebt toch niet helemaal naar wens? Dat kan natuurlijk gebeuren. Bij Feeling Sheepy heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst. De kosten van deze retour zijn voor eigen rekening en afhankelijk van uw vervoerder. Onderstaand vind je de retourinstructies:

 

Stap 1
Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@feelingsheepy.nl en vermeld hierin duidelijk:

  • Naam
  • Bestelnummer
  • Reden van retour

    We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om te bevestigen of/wanneer we je retouraanvraag in behandeling kunnen nemen.

 

Stap 2
Indien we jou retour aanvraag hebben bevestigd volg je onderstaande vervolgstappen: Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de originele verpakking . Zorg dat de originele kaartjes van de producten niet zijn verwijderd. 

 

Stap 3
Noteer onderstaand retouradres op je retourzending:

T.a.v. Feelingsheepy retour
Angelagang 34 
2719 AC Zoetermeer

 

Stap 4
Breng je pakketje naar het dichtstbijzijnde postkantoor.
Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaard, totdat deze is verwerkt!
* Houdt er wel rekening mee dat een retour via brievenbuspost geen track & trace code heeft. Je kunt bij de PostNL balie eventueel wel kiezen voor een track & trace code bij je brievenbuspakket

 

Stap 5

Zodra wij het pakketje in goede orde hebben ontvangen ontvang je hierover bericht. Het verschuldigde orderbedrag van je retourzending wordt door ons teruggestort op de (bank)rekening die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van retour ontvangst maximaal 14 werkdagen.

 


Retourvoorwaarden

 

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen na het plaatsen van je bestelling.

  • De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.

  • Het risico van het verzenden zijn bij een retourenring voor eigen rekening. Binnen 14 dagen staat het retour bedrag weer op je rekening. Heb je na 10 dagen nog niks van ons vernomen? Stuur ons dan een berichtje met daarbij een foto van het verzendbewijs. LET OP: Zonder verzendbewijs kunnen wij niks checken bij Postnl.

  • Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.

  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

  • Heb je bezorgkosten betaald? Dan betalen wij deze natuurlijk aan je terug (mits je de hele bestelling retourneert!).

  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@feelingsheepy.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!

  •  I.v.m. de hygiëne van de babynestjes kunnen deze niet retour worden gestuurd. De foto's op onze site geven een duidelijk beeld van de looks van dit nestje. Ook de maten staan erbij vermeld. Om er zeker van te zijn dat de kleur goed is, raden wij aan om vooraf een kleurstaaltje te bestellen. De investering hiervan krijg je als korting bij de aankoop van het babynestje. 

 


Ruilen

 

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere product? Dan kun je een nieuwe order plaatsen. Heb je gebruik gemaakt van een kortingscode en werkt deze code niet meer? Dan kun je hier helaas geen gebruik meer van maken.